Wednesday, May 28, 2014

CMD - Produk Terbukti Memanfaatkan

Kami percaya bahawa kita harus menyediakan badan kita dengan nutrien yang diperlukan dan biarkan badan kita menyembuhkan diri sendiri. Dan dari Tasik Great Salt di Utah, di mana gurun bertemu salji, keajaiban berlaku. 

Salji membeku pada musim sejuk, mencair pada musim bunga dan mengalir ke bawah dari sungai-sungai (dengan membawa mineral semula jadi) ke dalam Tasik Great Salt, iaitu satu tasik pedalaman yang tanpa sungai mengalir keluar. 

Haba yang melampau pada musim panas di Utah memekatkan air Tasik Great Salt ini menjadikanmya sebuah hamparan - laut yang kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat.

Ia adalah dari air Tasik Great Salt yang menghasilkan CMD - diekstrak, disejat secara solar, ditapis dan dipasteur secara semula jadi. Mulakan mengguna CMD untuk diri sendiri dan anda akan melihat manfaat kesihatannya samada dengan serta-merta, jika tidak, dari masa ke masa. 

Perkenalkan CMD kepada keluarga dan rakan-rakan anda dan anda akan membantu mereka kearah kesejahteraan. Mereka akan berterima kasih untuk itu dan anda akan gembira kerana diperkenalkan CMD. Mineral adalah perlu bagi setiap fungsi dalam tubuh dan hadir dalam setiap sel manusia.

Mineral Makro Dan Mikro
Walaupun amaun yang diperlukan adalah amat sedikit, tanpa mineral surih, masalah mungkin berlaku. Mineral surih dipanggil "surih" kerana diperlukan amat sedikit dalam badan, bukan kerana ia tidak penting. Sebaliknya, mineral surih amat penting.
  •  Lebih 90% daripada fungsi harian badan memerlukan suplemen mineral.
  •  Badan bergantung kepada mineral setiap saat untuk menjalankan berbilion-bilion impuls elektrik yang halus. Tanpa impuls ini, tiada suatu otot termasuk jantung dan otak anda akan dapat berfungsi.
  • Penyelidikan menunjukkan bahawa mineral boleh memainkan peranan penting terhadap pelbagai penyakit-penyakit degeneratif. Mineral juga boleh mencegah dan mengurangkan kesan-kesan pencemaran alam sekitar dan meningkatkan keupayaan kita untuk bekerja dan belajar.
  • Jika badan kekurangan mineral, vitamin tidak dapat digunakan oleh badan dengan betul.

Saranan Minum Dan Aplikasi CMD
Orang sihat.
1 titis untuk setiap 2kg berat badan ATAU 30 titis sehari (5 titis dalam 250ml air sebanyak 6 kali).
Orang yang bermasalah kesihatan.
1 titis untuk setiap 2kg berat badan, dengan tambahan 10titis lagi.
Kanak-kanak cerewet makan, hiperaktif.
3-5titis dalam susu, sup atau jus.
Sembelit.
15titis dalam minuman (3 kali sehari)
Radangan tekak.
Kumur (15titis dalam air) sebelum sarapan.
Penyakit kulit.
Minum 20titis sehari. Sapukan pada kulit.
Terseliuh pergelangan tangan/buku lali.
Minum 30titis sehari. Sapukan pada kulit.
Memutihkan gigi.
2-3titis pada ubat gigi.
Mencerahkan kulit.
2titis pada losyen/krim.
Lauk/masakan/buah-buahan.
5titis dalam masakan, buah-buahan.
Kulit gatal.
Sapukan (40titis dalam 50ml air) pada kulit, selepas mandi.
Kegatalan faraj.
Cuci (30titis dalam 1 liter air)

Apabila mengamalkan CMD, digalakkan minum air yang cukup.

Tindakbalas: Sesetengah orang rasa haus, cirit birit atau kerap kencing selepas mengambil CMD. Reaksi ini kerana pembekalan mineral CMD setiap hari yang mengembalikan rangkaian mineral yang diperlukan oleh badan menyebabkan berlakunyapengimbangan semula mineral dalam badan serta pH badan. Lebihkan minum air untuk mengurangkan kesan tindakbalas ini.

- CMD membekal lebih daripada 72 mineral.

- 20 titis mengandungi 260mg magnesium.

Titiskan dalam jus, makanan atau menambahkan mineral dalam air bertapis atau air osmosis songsang.

No comments:

Post a Comment