Saturday, May 17, 2014

Apa Itu CMD?






CMD - CONCENTRATED MINERAL DROPS

Berikan tubuh anda nutrisi yang diperlukan bagi membolehkan ia untuk sembuh dengan sendirinya. Itulah panduan falsafah di belakang setiap produk Pemakanan Mineral Kami tidak menyembuhkan badan. Sebaliknya kita menggunakan kebaikan alam semula jadi untuk membantu badan memulihkan diri sendiri.

Pusat kebaikan itu terletak pada mineral dan dalam keseimbangan sempurna mineral surih yang terdapat di Great Salt Lake. 



Mineral dan mineral surih sangat penting untuk tubuh manusia. Mereka memainkan peranan dalam metabolisme asas, bertindak sebagai pemangkin untuk bahan-bahan tertentu , dan membantu enzim dalam melakukan kerja mereka .

Tetapi mengapa Great Salt Lake ?

Jawapannya mudah : 

Kerana manakala air laut mengandungi dasarnya keseimbangan yang sama dan bentuk mineral dan mineral yang terdapat dalam badan manusia, mineral di Great Salt Lake enam hingga sepuluh kali lebih pekat daripada air laut . Ini menjadi tumpuan dan eko -sistem yang unik ( kerana kehadiran alga ) bekerja untuk diri memurnikan Great Salt Lake. Ertinya mineral yang digunakan dalam produk Pemakanan Mineral ini lebih semula jadi dan tulen daripada apa-apa galian jenis ini yang ditemui di tempat lain di dunia.

Dan kerana tahap yang tinggi kesucian dan bentuk ion mineral , terdapat asimilasi badan segera dengan semua produk Pemakanan Mineral ini . Cara yang paling semula jadi dan berkuasa memastikan kesihatan yang baik bermula dengan CMD kami .


KAMI DALAM KELAS TERSENDIRI

1. Mineral yang seimbang

CMD adalah gabungan 72 mineral dan trace mineral yang diperlukan untuk kesihatan manusia dan haiwan peliharaan. Ia adalah sama dengan cecair yang terdapat dalam tubuh manusia dan dalam bentuk ionik yang mudah dikenali dan sangat diserap oleh badan. CMD dapat membantu mengimbangi tahap pH badan yang penting untuk mengekalkan kesihatan yang baik .

2. Kepekatan Tinggi

CMD dituai dari bahagian paling dalam Great Salt Lake, di Little Valley ( di mana saluran yang mendalam telah digali semasa pembinaan tambak pada tahun 1957-1959 ), menjadikan CMD kini mineral yang paling tertumpu dan mineral tambahan terbaik dalam dunia.

3. Kurang Natrium, Kurang Zat Besi

Kolam Pemakanan Mineral CDM sangat besar. Malah mereka adalah kolam terbesar di dunia yang akan digunakan semata-mata bagi penuaian mineral dan mineral surih untuk kegunaan manusia. Pada satu pelaburan yang besar , mereka telah sengaja dibina dengan cara supaya mempunyai kawasan permukaan yang besar , yang akan memastikan mineral sejat lebih cepat , meninggalkan natrium dan besi. Selain daripada tiga kolam penyejatan besar , terdapat 11 buah kolam yang lebih kecil penamat bagi memastikan keselarasan yang sama dalam kepekatan natrium dan zat besi kurang semasa penyejatan setiap tahun.

4. Membuat Air Rasa Lebih Menyegarkan

Sejak manfaat menggunakan CMD pergi jauh di luar mineral cecair surih diri mereka sendiri, seperti ke dalam keupayaan yang pekat untuk mengubah struktur daripada semua air yang anda minum , ia adalah suatu yang terbaik dengan menambah atau mencampur mereka kepada semua air atau jus yang anda minum di siang hari. Mujurlah, kepekatan sebenarnya meningkatkan rasa air menjadi lebih enak selain berkhasiat.

5. Penyelidikan & Pembangunan

Penyelidikan dan pembangunan berterusan dijalankan untuk memberi kuasa pertumbuhan melalui inovasi dalam membangunkan produk pemakanan berasaskan sains mineral utama untuk pasaran global. Oleh itu , penggabungan yang terbaik daripada alam semula jadi dengan teknologi terkini dalam bidang sains , Matlamat Pemakanan Mineral bertujuan untuk membawa anda kepada galian yang paling bernutrisi mineral dari Utah Great Salt Lake.

6. Ia 100 % Asli .

Tiada gula , pengawet , pengisi , pewarna tiruan. Semula jadi 72 mineral surih hanya semula jadi. CMD membantu tubuh menyerap makanan tambahan lain dengan lebih berkesan.



pakej yang ditawarkan
Pakej Silver         = RM138 (2 botol CMD)

Pakej Gold          = RM414 (6 botol CMD)

Pakej Diamond = RM828 (12 botol CMD)

Mulai 15 Julai 2014:
- SILVER RM138 + RM12 :
1 botol CMD (120ml)

- PLATINUM RM276 + RM12 :
2 botol CMD (120ml)

- GOLD RM414 + RM12 :
4 botol CMD (120ml)

- DIAMOND RM828 + RM12 :
6 botol CMD (120ml)


KLIK DI SINI UNTUK DAFTAR ONLINE:

HUBUNGI :
0173480477/0194061273/0125674247
(MOHD SHAFIEE YASIN)

LAYARI : myiexp4u.blogspot.com


No comments:

Post a Comment